Klantenservice opleiding voor twee diploma’s

In 40 lessen kun jij een klantenservice opleiding hebben afgerond en bovendien hiermee twee diploma’s op zak hebben. Je volgt de klantenservice opleiding dan bij Fabius en dat heeft een hoop voordelen. Je hebt iedere week één les en je zal huiswerk moeten maken. Omdat je wel elke week les hebt, blijf je goed bij met je studeerwerk en is het vaak makkelijker om motivatie te vinden. Bij thuisstudies heb je bijvoorbeeld veel meer discipline nodig. Naast je lessen en huiswerk heb je voldoende tijd over voor andere dingen, zoals familie, een bedrijf of baan of een sociaal leven.

Voordelen van Fabius

Omdat Fabius een heleboel leslocaties heeft in Nederland, is de kans groot dat je niet ver hoeft te reizen voor je lessen. Bovendien kun je zelf kiezen of je les wil volgen in de ochtend of in de avond. De lessen beginnen om 9 uur of om 19 uur en duren daarna drie uur. Op welke dag de lessen zijn voor de klantenservice opleiding, hangt af van waar je de opleiding gaat volgen. Je hebt dus genoeg tijd voor jezelf en door de lessen discipline en persoonlijke aandacht tijdens je klantenservice opleiding. Ook kun je in termijnen betalen als het bedrag te groot is om in één keer te betalen.

De opleiding

De opleiding bestaat uit twee delen. De eerste dertig weken volg je de opleiding administratief medewerker. Deze sluit je af met een examen waarna je een diploma voor die opleiding ontvangt. De laatste tien weken volg je de klantenservice opleiding. Ook deze sluit je af met een examen. Als je beide examens met een voldoende haalt, ontvang je een diploma voor beide opleidingen. Het diploma voor de klantenservice opleiding is vergelijkbaar met mbo-3 niveau.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *